لیزر موهای زائد آقایان
نوشته شده توسط : کلینیک اکسیر

لیزر موهای زائد آقایان دارای مزیت های متعددی است. آقایان برای نقاط مختلف بدن مانند خط ریش، لاله گوش، پشت گردن، کمر، سینه و پشت کتف از لیزر استفاده می کنند. آقایان ورزشکار برای راحتی در تمرینات و ورزش از لیزر موهای زائد بدن استفاده می کنند. برای لیزر موهای زائد بدن به مراکز درمانی معتبر مراجعه کنید.

 

لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد تنها مختص خانم ها نیست. با توجه به مزیت های متعددی که لیزر موهای زائد دارد هر روز بر تعداد آقایانی که از لیزر برای رفع موهای زائد بدن خود استفاده می کنند افزوده می شود. لیزر موهای زائد آقایان منجر به رفع دائمی موهای ناحیه مورد نظر می شود. البته آقایان به دلیل اینکه معمولا بدن پرمویی نسبت به خانم ها دارند برای کسب نتیجه کامل باید تعداد جلسات بیشتر و درمانهای تکمیلی یادآور سالیانه داشته باشند. آقایان برای موارد گوناگون مانند اصلاح خط ریش، آنکارد کردن ریش در روی گونه و جلوی گردن، اصلاح پشت گردن، کتف و کمر، سینه، دستها و پاها و حتی روی لاله گوش می توانند از لیزر استفاده کنند. آقایان ورزشکاری که فعالیتهای روزانه سنگین دارند معمولا از شدت تعریق و مشکلاتی که بدن پر مو دارد گلایه دارند. از اینرو لیزر موهای زائد آقایان ورزشکار می تواند پیشرفت در کار و راحتی را برای آنها در پیش داشته باشد. موهای بدن معمولا موجب تعریق بیشتر پوست شده و در صورت عرق کردن به پوست می چسبند. اینکار موجب ناراحتی افراد می شود. بنابراین لیزر موهای زائد بدن در مردان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 

مزایای لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان منجر به داشتن پوستی زیبا و صاف می گردد. رفع موهای زیر پوستی، جوش و کیست های مویی که معمولا آقایان با بدن های پر مو با آن مواجه هستند با لیزر امکان پذیر است. یکی دیگر از مزیتهای لیزر موهای آقایان امکان تنفس بهتر پوست است. پوستهای پرمو امکان تنفس کامل ندارند. از طرفی شستن و تمیز کردن آنها دشوار است. از دیگر مزیت های لیزر آقایان آنکارد کردن خط ریش است. با این کار دیگر نیازی به اصلاح روزانه و صرف وقت برای آن ندارید. همچنین رویش مو در نقاطی مانند لاله های گوش، پشت گردن و کتف ها ظاهر نازیبایی دارد که با لیزر موهای زائد قابل رفع است. با لیزر موهای زائد دیگر نیازی به اصلاح با روشهای سنتی نبوده و می توانید از زیبایی پوست خود لذت ببرید.

 

بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد آقایان

 

بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان به دلیل تراکم بیشتر مو، موهای ضخیم تر و قدرت رویش بیشتر نیاز به دستگاه های پیشرفته و مدرن دارد. بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد مردان دستگاه کندلا است. این دستگاه ساخت کشور آمریکا بوده و قابلیت تنظیم طول موج را با توجه به نوع مو و رنگ پوست دارد. از اینرو متخصص پوست می تواند متناسب با پوست فرد امواج مورد نظر را تنظیم کند. بعلاوه دستگاه کندلا دارای سیستم خنک کننده انحصاری بر روی خود است که قبل از تابش اشعه لیزر مواد خنک کننده بر روی پوست اسپری می کند. اینکار موجب خنکی پوست و امکان تحمل گرما و سوزش توسط فرد می شود. . هم چنین دستگاه کندلا دارای سری جداگانه (دیستنس گیج) و قابل تعویض برای هر فرد است که امکان انتقال بیماری های پوستی را به طور کامل از بین می برد.

 

لیزر موهای زائد آقایان چگونه انجام می شود؟

لیزر موهای زائد آقایان بدین صورت است که اشعه لیزر بر روی پوست محل مورد نظر تابیده می شود. پوست های روشن با موهای تیره بیشترین تاثیر مثبت را از لیزر خواهند دید. اشعه لیزر پس از تابیدن بر روی پوست توسط ملانین فولیکول های مو جذب می گردد. لیزر پس از جذب توسط فولیکول های مو حرارت بسیار زیادی ایجاد می کند که باعث از بین رفتن ریشه مو می شود. بدین ترتیب کلیه موهای موجود بر روی پوست از بین می روند. با توجه به اینکه کلیه فولیکول های مو در یک زمان فعال نیستند و لیزر تنها بر روی موهایی تاثیرگذار است که در فاز رشد و فعالیت باشند، لذا نیاز به جلسات متعدد لیزر در زمانهای مشخص برای رفع کامل موها خواهد بود.

 

آیا لیزر موهای زائد آقایان دردناک است؟

 

آیا لیزر موهای زائد آقایان دردناک است؟

لیزر موهای زائد آقایان توسط دستگاه های لیزر پیشرفته هیچ گونه دردی ندارد. تنها ممکن است برخی افراد احساس سوزش و یا درد خفیف داشته باشند که  با استفاده از کرم و ژل های بی حسی موضعی روی ناحیه موردنظر قبل از درمان قابل رفع است. از طرفی دستگاه های پیشرفته لیزر دارای سیستم خنک کننده جهت کاهش درد و سوزش پوست هستند.

 

لیزر موهای زائد آقایان در چند جلسه انجام می شود؟

لیزر موهای زائد آقایان بسته به ناحیه مورد نظر، میزان تراکم موها و تعداد ریشه های مو فعال در هر مرحله لیزر دارد. بطور کلی تعداد جلسات مورد نیاز برای آقایان کمی بیش از خانم ها خواهد بود. بدین ترتیب بطور متوسط آقایان نیاز به ۸ تا ۱۲ جلسه لیزر دارند. فاصله میان جلسات معمولا ما بین ۶ تا ۸ هفته در نظر گرفته می شود.

 

لیزر موهای زائد آقایان ورزشکار

 

لیزر موهای زائد آقایان ورزشکار

افراد ورزشکار به دلیل فعالیتهای روزانه سنگین دارای تعرق زیادی هستند. یکی از مشکلات آقایان ورزشکار موهای بدن آنهاست. این موها در هنگام ورزش و تعریق به بدن چسبیده و احساس ناخوشایندی به فرد می دهند. لیزر موهای زائد آقایان ورزشکار امکان حذف کلیه موهای زائد بدن را میسر می سازد. آقایان کشتی گیر، وزنه برداران، بدنسازان و یا شناگران معمولا برای سهولت در فعالیتهای ورزشی خود نیاز به لیزر موهای کل بدن خود دارند. لیزر موهای زائد آقایان ورزشکار امکان تمرین و فعالیت راحت و بدون مشکل را برای آنها فراهم می آورد.

 

نکات قبل از انجام لیزر موهای زائد آقایان

قبل از لیزر موهای زائد آقایان توجه به برخی نکات ضروری است. حدود یک ماه قبل از لیزر، از روشهای اصلاح و برداشتن مو مانند موم و یا کرم و داروهای موبر که ریشه مو را از بین می برند استفاده نکنید.۲۴ ساعت قبل از جلسه لیزر محل مورد نظر برای لیزر را با تیغ اصلاح نموده  و حتماً قبل از لیزر استحمام کنید. قرار گرفتن در معرض آفتاب قبل از لیزر ممنوع است.

 

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد آقایان

پس از اتمام جلسه لیزر موهای زائد آقایان توجه به نکاتی جهت کسب نتیجه مطلوب الزامی است. تا سه روز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. اینکار جهت جلوگیری از تغییر رنگ پوست و تحریک پوست الزامی است. هنگام بیرون رفتن از منزل از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. حمام آبگرم، سونا، استخر و جکوزی تا سه روز پس از لیزر ممنوع است. همچنین در صورتی که پس از لیزر احساس درد، سوزش و یا التهاب پوست دارید می توانید از کمپرس یخ بر روی ناحیه مورد نظر استفاده کنید. البته این عوارض موقتی و زودگذر هستند و طی یک الی دو روز بهبود می یابند. لیزر موهای زائد آقایان در صورت مراجعه به مراکز درمانی غیر مجاز و نامعتبر ممکن است عوارض جدی به همراه داشته باشد، از اینرو توصیه می شود به کلینیک زیبایی های معتبر و استاندارد مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: لیزر آقایان ، لیزر موهای زائد بدن آقایان، رفع موهای زائد آقایان ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: