بهترین مارک بوتاکس چیست؟
نوشته شده توسط : کلینیک اکسیر

آشنایی با مارک‌های معروف بوتاکس، برای تزریق بوتاکس امری ضروری است. چرا که با اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر، بهتر می‌توانید از مزایای این ماده پرکاربرد با ایمنی بالاتری برای رفع چین‌وچروک صورت و دور چشم خود استفاده کنید. پیش از هر چیز به چهار عامل اصلی که در تزریق بوتاکس بسیار مهم است اشاره می‌کنیم.

  • دانش و مهارت پزشک؛
  • کیفیت داروی تزریقی؛
  • مراقبت‌های پس از تزریق؛
  • سیستم بدن فرد یعنی سوخت‌و‌ساز بدن فرد و داروهایی که مصرف می‌کند.

این ۴ عامل بیشترین تأثیر را بر نتیجه تزریق شما خواهند داشت. فرض کنیم شما به یک پزشک ماهر مراجعه کرده‌اید. همچنین این نکته را فرض می‌کنیم که شما تمام مراقبت‌های پس از تزریق بوتاکس را انجام داده‌اید. از سوی دیگر، از نظر سیستم بدنی نیز مشکلی وجود ندارد. حالا به بررسی گزینه شماره ۱ یعنی کیفیت داروی بوتاکس میپردازم.

مارک‌های رایج بوتاکس که در ایران استفاده و کاربرد زیادی دارند، بوتاکس‌هایی با برندهای دیسپورت، نورونکس، مسپورت و کانیتوکس هستند.

بوتاکس دیسپورت

یکی از بهترین مارک‌های بوتاکس در دنیا که خوشبختانه در ایران نیز وجود دارد، «بوتاکس دیسپورت» است. این بوتاکس با کیفیت  بالا، ساخت کشور انگستان است و تمام مجوز‌های لازم در جهان و ایران را دارد و حساسیت‌های تولیدی این دارو بسیار بالاست. نکته اصلی که ممکن است در شرایط فعلی، نقطه ضعف این برند محصوب شود، قیمت بالای آن است.

برند نورونکس

یکی دیگر از مارک‌های خوب، برند نورونکس است. این برند نیز مانند برند دیسپورت از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این محصول ساخت کره جنوبی است و مانند دیسپورت کلیه مجوز‌های لازم را دارد. این برند نیز همچون برند دیسپورت از قیمت بالایی برخوردار است که هزینه تزریق را نهایتا بالا خواهد برد.

برند مسپورت

دیگر برند معتبر و مجوزداری که به‌تازگی به‌خاطر کیفیت بالا و تاثیر مناسبش توسط پزشکان استفاده می‌شود، «بوتاکس مسپورت» است. این برند بسیار خوب با حساسیت‌های بالا در کشور عزیزمان ایران تولید می‌شود. قیمت این برند بسیار مناسب‌‌تر از بوتاکس برندهای دیسپورت و نورونکس است.

برند کانیتوکس

دیگر برندی که استفاده آن متاسفانه در ایران بسیار شایع است، «بوتاکس کانیتوکس» است. این برند گرچه مجوز بهداشتی و سلامتی ندارد و ساخت کشور چین است، اما در ایران به بوتاکس کانادایی معروف است. تنها مزیت این برند قیمت پایین و زمان ماندگاری بالای آن است. چرا که میزان مواد نگه‌دارنده آن بسیار بالاست که به‌مرور زمان تأثیر منفی‌اش را بر بدن می‌گذارد. حتی در مواردی حساسیت‌های پوستی و آلرژیک ایجاد می‌کند.

نتایج بوتاکسبنابراین سه دسته از مارک‌ها و برندهای بوتاکس را می‌توان از هم تفکیک کرد:

  • برندهای مجوزدار، تأییدشده و باکیفیت همچون برند دیسپورت و برند نورونکس (قیمت بالا)؛
  • برندهای مجوزدار و تأییدشده و کارا همچون برند مسپورت (قیمت مناسب)؛
  • برندهای بدون‌مجوز و دارای اثرات جانبی و حساسیت همچون برند کانیتوکس (قیمت پایین).

بنابراین از این پس در هر کجای ایران و در هر مطب و کلینیکی، با آگاهی نسبت به کیفیت و هزینه برندهای مختلف، انتخاب دقیق‌تری داشته باشید و مجوزهای بهداشتی برند بوتاکس را بررسی کنید.

تمامی توصیه‌های ما به شما، به این دلیل است که سلامتی شما جایگزینی ندارد.





:: برچسب‌ها: بوتاکس،انواع بوتاکس ،بهترین مارک بوتاکس،بوتاکس صورت ،مارک های بوتاکس ، ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: